Stretch & Flexibility (Hybrid Class)

Stretch en Flexibiliteitslessen die je online maar live kunt volgen of in de studio als groepsles.
Wist je dat je met de Up-Ward Facing Dog je borst en schouderspieren rekt en dat je hiermee ook je buik, been en bilspieren versterkt?

Word je dagelijks geconfronteerd met stijve, stramme spieren of merk je dat je door je drukke baan minder flexibel bent of wil je graag leniger worden? 

 

Hoe ouder je wordt , hoe minder flexibel je lichaam wordt. Het is daarom belangrijk om op tijd te starten met het stretchen van je lichaam.  Stretchen voorkomt ook stress en verbetert je lichaamshouding. 

 

Door de Stretch & Flexibility les te volgen vergroot je de mobiliteit en flexibiliteit van je lichaam. 

 

Tijdens de les word er ook gebruik gemaakt van yoga blocken.

 

De Stretch & Flexibility les is geschikt voor iedereen, zowel mannen en vrouwen kunnen deelnemen. Ervaring is niet vereist. 

 

Hoe ziet de Stretch & Flexibility les eruit?

De les start eerst met een warming up om de spieren alvast warm te maken voor wat er gaat komen.

 

Na de warming up volgen de Dynamische Stretch oefeningen en later in de les volgen de Statische Stretch en Flexibiliteitsoefeningen.  Er wordt naast de oefeningen ook aandacht besteed aan de ademhaling om tegen het einde van de les dieper in de stretch te komen. De les duurt 60 minuten.

De les wordt in "hybride vorm" aangeboden, dit betekent dat je ervoor kunt kiezen om de les wekelijks te volgen in de studio of online via livestream. Dit wordt tegelijkertijd verzorgd.

 

Bekijk hier het rooster wanneer de les wordt aangeboden. Heb je vragen of wil je je aanmelden vul dan het contactformulier in.